NielsenIQ Türkiye Genel Müdürü ve Orta Doğu & Afrika Analitik Başkan Yardımcısı Didem Şekerel Erdoğan, “Hızlı tüketim ürünleri e-ticaret satışları ile offline satışları karşılaştırdığımızda birçok pazarda e-ticaret büyümesinin halen önde seyrettiğini gözlemliyoruz. Ancak bu iki kanalın geçmiş yıllardaki büyüme farkının kapandığını, hatta Çin ve Fransa gibi bazı gelişmiş pazarların e-ticaret büyümesinde geride kaldığını görüyoruz” diye konuştu.
Related Posts
GençBizzTech projesinin yeni dönem başvuruları başladı
- Seher Alp
- 26 Kasım 2024
- 2 min
- 0
İş Bankası ve Genç Başarı Eğitim Vakfı iş birliğiyle hayata geçirilen GençBizzTech projesinin yeni dönem…
Spot piyasada elektrik fiyatları (22.11.2024)
- Seher Alp
- 26 Kasım 2024
- 1 min
- 0
Spot piyasada bir megavatsaat elektriğin fiyatı, yarın için en yüksek 3 bin lira, en düşük…
Tarımsal girdi fiyat endeksi eylülde arttı
- Seher Alp
- 25 Kasım 2024
- 1 min
- 0
Tarımsal girdi fiyat endeksi, eylülde aylık bazda yüzde 1,77, yıllık bazda yüzde 31,83 artış gösterdi.